followers

28 Oktober 2011

EN. KURA2...





salam.. semua..cik arnab rindu nak tulis kat blog.. lama xjenguk blog sendiri..hehe.. kena wat house keeping..hihi..

Alhamdulillah.. banyak perkara yang baik berlaku pada cik arnab akhir2 nih.. cik arnab dapat sambung belajar dekat upm.. hmm..nak kata sambung tu tak la jugak kut.. duk upm ni 6 minggu sebab under satu program PITO. program ni tuk cikgu2 yang berminat nak sambung atau nak tambah opsyen..cik arnab mmg major in math..tapi sengaja nak tambah opsyen kh..hehe.. asalnya pakai isi je borang..igt xdpt, sekali ada rezeki drpd Allah.. so, cik arnab dipilih sbg salah seorang drpdnya..

benda kedua yang paling bermakna bg cik arnab ialah... Allah telah pinjamkan perasaan yang indah kat cik arnab.. walaupun cik arnab tau perasaan tu xkekal.. tapi insyallah cik arnab akan jaga apa yang ada sekarang..

rasa disayangi dan dicintai.... perasaan tu ada dlm diri cik arnab skrg.. indah bila bercinta.. itu kata org.. tp bg cik arnab.. cik arnab rs sangsi, curiga dan was2 xtau nape.. mungkin takut pengalaman dulu berulang kembali.. cik arnab ada satu cerita nak dikongsi bersama.. mungkin boleh dapatkan pendpat drpd para blogger..

cik arnab dah jumpa en kura2 yg cik arnab cari selama nih... lambat sgt dia muncul...

tapi yang xbest bila ada sesuatu yg xbest berlaku...

satu hari tu cik arnab keluar makan dgn en kura2..then cik arnab jupa sesuatu dlm begnya... 2 bentuk cincin yang ada tulisan/puisi cinta atas cincin tu.. cantik... romantik sgt...mesti korang ingt cincin tu utk cik arnab kan? aah.. cik arnab pun igt gitu.. pastu cik arnab cuba sarungkan kat jari manis cik arnab.. tpi sygnya... cincin tu bukan kepunyaan cik arnab...dan cik arnab dah dapt penjelasan drpd en kura2 ttg cincin tu.. dia mengaku bahawa cincin tu milik dia dan ex dia... agak terkesan di hati cik arnab bila dia bgtau sedemikian.. sedeh.. kenapa dia masih simpan kenangan dia dgn yg dulu..

dia bgtau cik arnab, itu kenangan lama dia.. sbg simbol heartbreaker... sbb dua2 cincin ada dgn dia.. dia pegang kata2 atas cincin tu.. puisi cinta yg dia ukir atas cincin tu.. dia ckp dia xkan buat perkara yg sama dia buat kat ex dia dulu kat cik arnab...

cik arnab hargai kejujuran dia ngan cik arnab.. tapi entah la.. PATUTKAH KITA SIMPAN KENANGAN LAMA? kalau itu akan menyakitkan hati org yg kita syg.. mmg semua org ada simpan kenangan lama dgn kekasih lama kita kan? tp bila org yg kita syg dapt tau atau jumpa dgn barang2 tersebut, agak2 diorang akn sedeh x?huhuhu...


en kura2 tny apa yg cik arnab nak dia buat.. dlm hati cik arnab nak je ckp... BUANG!!! tapi tak sanggup nk ckp.. huhu.. tiap kali dgn dia, cik arnab akan fkir ttg cincin tu.. huhu...adakah kenagn lama lagi penting drpd cik arnab??sbb cik arnab tau dia masih lg simpan semua kenagn2 tu...huhuhu...
Related Posts with Thumbnails