followers

17 April 2011

MAKE UP? XPENTING...

haih.. scary aku tgk diorg ni make up



cik arnab kuar ngn geng cpr yesterday.. best..hihih.. tp ada satu benda yg cik arnab lupa nak bawak.. BEG MAKE UP! hahaha.. mcm poyo n gedik jer..

xdelah.. biasalah bila kuar mestilah kena pakai bedak skit.. lau x.nmpk sgt muka bachin br bgn tido kan?  pompuan biasala mesti la nak cantik2 walaupun bukan di depan mata bf dia.. lau xpakai bedak n lipstik secalit kat bibir rasa cam nak demam je.. hahah


cik arnab: awk, sy nak balik jap..nk amik beg make up
khairil: alah!, buat apa make up..xpenting semua tu
(!@$%$#.....lau dia jadi pompuan br dia tau betapa pentingnya beg make up ku tu..hahhaa)

make up? xpenting?hurmm...
Related Posts with Thumbnails