followers

02 Februari 2011

APA TERJADI BILA KENDURI KAWIN DITERJAH OLEH GENG2 KAMI

Hahaha.. hepi plus bangga plus gedik plus minus divide multiply..haha.. melalut jer cik arnab.. "kompang dipalu...pengantin malu, duduk bersanding..tersipu2"haha..entah btul ke x lirik lagu tu, gasak saja..hihi.. berjaya juga misi kami utk sampai di rumah kawan kami yg kawin hari ni..wah... excited yg amat bila sampai... bukan excited tgk pengantin atau pelamin, tp excited tgk makanannnn...hahaha..al maklumla, perjalanan jauh, dah la duk makan angin jer sepanjang perjalanan sbb nomi asyik buka tingkap jer masa perjalanan..katanya save minyak n cik arnab tau, ianya baik utk menjaga alam sekitar kita.. nomi mmg pencinta alam sekitar..tp naik kembung juga perut kami..hahaha.. setibanya disana, kami melantak, opsss.. agak kasar bahasa itu, kami pun mentekedarah la pape yg ada di atas meja.. sambil ambil lauk, sambil telan air liur..hak2..



Dah siap makan kami pun masuk la dalam rumah nk tgk pelamin.. yang penting... pelamin mmg cantik.. pengantin pun cantik yg amat.. dua2 sama cantik dan sama padan, yg lelakinya sgt hensem.. hihi.. berbaloi buat kenduri besar2an..hihi.. kami pun duk sibuk2 nak amik gambar..mmg rsnya ada yg nyaris2 xnk kawan dgn kami sbb jeles dgn kami yg suka buat gamat bila ke majlis apa2 sekalipun.. bila dah jumpa geng, mmg xhengat dunia dan situasi kami ketika itu.. kami akan menjerit dan meraung apabila berjumpa seolah2 sudah 15 tahun terpisah..dan membuat aksi ciuman artis2 bila berjumpa, ciuman ke pipi kanan dimulakan dgn pipi kiri, kanan dan kiri semula..hihi.. dah macam separuh rumah penuh dgn geng kami saja..gamat satu rumah, hihi..tgh2 keadaan gamat tu, boleh pulak dgr dialog nih yg membuat kan kami semua bergelak ketawa dgn tidak mengontrol keayuan kami lagi..dialognya berbunyi begini

wani: ayu!!!bagi doh ko siso ko saem2 aku?

ayu(adik wani):  bagi doh!!bagi doh!!

hubby wani: siso 2 ape?

wanie: servinior ler..hehe

aku n da geng: kahkah!!! jange kato siso 2 see saw( jongkang-jongkit) sudeh!!!

(actually bila korang menghadiri majlis kawen org2 pantai timur, esp org kelantan, korang akan dapat sourvineer yang dipanggil "siso" hehe.. pastikan mulut korang memuncung dan berbentuk "o" apabila menyebutnya untuk pronounciation yang tepat)






ni la kawan cik arnab.. wanie namanya.. cun kan? nk tgk hubby dia? scroll di bawah..




sama cantik sama padan kan? hihi..



dlm supermarket pun sempat lg bergambar.. ini tidak menghalang geng2 kami drpd pose gaya kontrol ayu..hahah(tgh beli hadiah tuk kawan kitaorg sbb xsempat nk beli otw ke rumahnya)

ni la geng2 cikgu melaka.. comel2 kn? kiri masni dan kanan nomi.. diorg amik berkat naik pelamin.. nak suh cepat2 naik pelamin gak ler tu


last but not least...pose drpd kami berdua... hihi...nomi... congrate dah jadi cikgu kat melaka... nanti i akan selalu ke sana untuk menghuru harakan keadaan anda disanaaaaa..hihi.. wait for me ya!

5 ulasan:

kiwi berkata...

comeynya kawan cik arnab, cik arnab bila lagi? Semoga cepat bertemu jodoh :))

meo berkata...

bile turn cik arnab lak?

cik arnab berkata...

kiwi: aminnnnn...ehehehe..

meo: cik arnab xtunggu turn sbb asyik wat u-turn saja.. hihi...

♥e'in♥ berkata...

wah.. kwn dh lepas.. cik arnab bile g?? hehehe..

SweetSyaza berkata...

cantiknya pelamin dan pengantin??! suka la......
turn cik arnab bila lg? t da jumpa jodoh,jgn lupa jemput tao...hehe

Related Posts with Thumbnails