followers

01 Mei 2010

demam melanda diriku

Da lupa bila cik rasa cam pening kepala.Tapi dalam minggu nih memang rasa nak marah orang je. sbb xsedap badan. sehari sebelum lect datang observe, malam tu, malam tgh buat abm tuk kelas esok, kepala pening sangat, ntahla kenapa.


.:kak mila: dik, dik kena tidu dulu, lepas tu baru sambung wat abm,
.: cik: xleh la kak, baru lepas makan nasi lemak( sedap woo)
.: ros: kalu saya, xkira kenyang ke lapar, tidur je lau rasa xsedap badan,


cik pun mula pikir nak tdo, tapi sbb rasa takut n gementar yang teramat, cik xdapat tdo n trus buat abm nak ngajar esok,.


kusyuk punya kusyuk, tup2 tengok jam dah pukul 12, lepas solat isyak trus coloapse.. hehe...


esoknya bangun, jeng3.. hari yang ditunggu2. hari observation. tapi tekak lak yang rasa sakit. macam mana nih?

ku hanya mampu berdoa je,, mintak2 semuanya ok nanti dr sazeli datang nanti, jangan budak buat masalah dah..
Related Posts with Thumbnails