followers

24 Disember 2010

PELIK SANGAT KE NAMA BLOG AKU NIH

Yuhu korang semua cik arnab nak join segmen yang dianjurkan oleh Ben Ashaari iaitu PELIK SANGAT KE NAMA BLOG AKU NIH ? .yang telah dijemut  di jemput oleh kiwi. tq kiwi sbb sudi tag cik arnab.. walaupun dah lm dah kiwi tag cik arnab.. tq a lotss sbb sudi singgah blog cik arnab baca entry2 yang ngada2 tu semua..hihi.. ok, so cik arnab telah diberi mandat untuk menjawab beberapa soalan untuk menyertai segmen ini.. bab yg jawab soklan ni lemah skit nih, tp cik arnab torai  try la..antar soklan yang mencabar minda cik arnab adalah:

1.Sila ceritakan dari mana korang boleh dapat nama blog korang tu.

cik arnab.. entah, tiba2 terpikir nak buat nama tu, ok2, sbb nyer cik arnab kan lahir tahun arnab, so sbb tu cik arnab wat nm tu, tp kan, lau cik arnab lahir tahun lembu tak kan cik arnab nak kena tukar nama cik lembu? eh?? cam xbest jer bunyi..seb baik lahir tahun sempena binatang2 comel..hihi (lau ikut kalendar cina)




2.Apakah maksud disebalik nama blog korang ?

ada maksud, cik arnab masih mencari dan menanti  encik kura2 yang lambat tiba di garisan penamat.. entah la sape encik kura2 cik arnab tu.. i'm waitin for u laling..hihi




3.Siapa orang kuat blog korang tu

orang kuat orang bina badan la, makan telur satu sarang tu 3 hari je..okey, seyes tipu.. orang kuat???hurmmm... mestila kiwi sbb dia pun selalu terjah blog cik arnab.. n member2 serta para blogger2 tegar yang sanggup membazir masa, tenaga, letrik tuk ngadap blog cik arnab nih..temkiu guys!



4.Angan angan terhadap blog tu

tak nak la sefemes hanis zulaikha dan ijaicool  tapi cukuplah sekadar belog ni dapat menjadi tempat luahan hati kecil cik arnab a.k.a aktiviti cik arnab..hihi




5.Kalau nak tukar nama blog , korang nak tukar nama apa?

tak nak tukar kut.. dah ok da rsnya.. setia pd yang satu kan, chewah..hihi




6.Kalau berkemampuan , korang nak iklankan blog korang tu kat mana ?

kat tv siam..hihi.. siaran langsung..kiki



7.Blog yang pastinya wajib korang singgah setiap hari .. Satu je yeer ..

blog kiwi n satu blog yang cik arnab memang kompom baca iaitu blog ijaicool..hehe.. best, mesti selalu gelak2 lau baca..hik3




8.Sila lengkapkan .. SAYA SUKA BLOG SAYA KERANA daripadanya saya mendapat kepuasan yang lain daripda yang lain! [tidak lebih 20 patah perkataan].

saya suka blog saya kerana itu blog saya, directornyer adalah saya..its my world then, who cares?hihi







so, dgn penuh istiadatnya, cik arnab menjemput semua rakan2 blogger utk join segmen nih..jom meramaikan majlis..

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails