followers

28 Disember 2010

ANA MANYAK FENIN

Aduh2.. manyak fenin ana punya kefala.. mana tak nyer.. baru pas meeting tadi pagi, esok meeting lg.. manyak btul benda yang kena buat.. pegang jawatan tu la, ni la, dah la 27 jam seminggu..fuhh... pegang guru kelas, cikgu PBSM, cikgu badminton walaupun cik arnab xpandai badminton..hihih.. jangan terlambung raket bandminton sudah.. haha.. igt dulu masa kecik2 selalu men badminton gak ngan sepupu, lau kalah jer mesti nangis sbb selalu nak menang.. lau main badminton mesti sakit kat lengan kan, mmg gitu.. ada org kata lau dah main sekali mmg kena main selalu, bila dah besar lak dah xsuka main badminton, suka tgk org main badminton jer, terutama hafiz hashim..hehe..

yang paling hebbat nyer, cik arnab kena jadi panitia SAINS!!! haha.. dah la xsuka sains.. masa sek men dulu sains bukan subjek peberet..cam ne nak kasi dak2 minat subjek sains nih?dulu lau kat sekolah, suka sgt memilih subjek, minat math sbb cikgu yang ajar math tu hensem..hihi..bila dah form 4 dan form 5 suka math sbb cikgu berkaliber yang ajar math.. so, cik arnab nak kena jadi cikgu berkaliber ke cikgu hensem ni nak suh budak minat sains??hihih...

yang penting cik arnab nak jadi cikgu hebat... cikgu cool dan cikgu sporting..oh yeah..

3 ulasan:

^^nu[dd]yra^^ berkata...

dah meeting kali pertama ek...?akak meeting esok....aisshhhh~

meow berkata...

all the best!

cik arnab berkata...

kak dd: dah kak, byk giler keja..huhu.. penat tul...

meo: tq meo!all da best to u 2

Related Posts with Thumbnails