followers

05 September 2010

IKLAN RAYA PETRONAS 2010





cik arnab suka sangat iklan raya petronas taun 2010 ni.. lain drpd yang biasa.. biasanya kiter asik tgk lau iklan petronas jer mesti iklan yang sedih2 kan? kali ni petronas guna tema p ramlee, filem itam n putih, berkesan..hehe.. masuk bilik 1 kuar bilik no 3..hehe..cam lawak pulak tgk rumah atas van tu kan?siap kambing pun diangkut skali..haha.. lucu2.... iklan2 petronas xpenah xbest kan? jom kita tgk iklan petronas yg lepas2 best ugak kan?




2008:::







2007:::







2006:::








2005:::


menyayat hati kan? banyak lagi iklan2 petronas yang lain yang best2 ag,, korang leh tgk cini.. lmn web kujie2.. cik arnab pun usha kat cini ugak.. tq kujie2..


b4 dat, cik arnab nak share ngn korang psl iklan tv3 yg baru ni, cik arnab ada tgk, tp cam xbest la..dgr kata dah tak kan disiarkan lagi coz menyentuh isu2 yg xsepatutnya..em.. korang tgk n "judge" sendiri yer..

iklan raya tv3:::

1 ulasan:

SweetSyaza berkata...

wahhh cik arnab mcm2 iklannn raye ea...besh2

Related Posts with Thumbnails