followers

08 Julai 2010

OH LELAKI PART 2



1.Jika kamu melayannya dengan baik, dia fikir kamu jatuh cinta kepadanya.


Jika tidak, kamu akan dianggapnya sombong.
.
.
.






2. Jika kamu berpakaian cantik, dia fikir kamu sedang cuba untuk menggodanya.


Jika tidak, dia kata kamu kekampungan.
.
.
.



ops.. silap gambar
.
.
.
.
ni bukan cantik..
.
.

ni br betul cantik



3. Jika kamu berdebat dengannya, dia kata kamu keras kepala.
Jika kamu berdiam diri, dia kata kamu tak ada IQ tinggi.
.
.
.

4. Jika kamu lebih pintar daripada dia, dia akan jatuh air muka.
Jika dia yang lebih pintar, dia bilang hebat.
.
.
.
5. Jika kamu tidak cinta padanya, dia akan cuba mendapatkanmu 
bermati-matian.
Jika kamu mencintainya, dia akan cuba untuk meninggalkanmu.
.
.
.


6. Jika kamu beritahu dia masalahmu, dia kata kamu menyusahkan.
Jika tidak, dia tuduh kamu tidak mempercayainya..
.
.
.

7. Jika kamu cerewet padanya, dia anggap kamu seperti seorang pengasuh .
Jika dia yang cerewet pada kamu, itu kerana dia mengambil berat.
.
.
.

8. Jika kamu mungkir janji kamu, kamu tidak boleh dipercayai.
Jika dia yang ingkari janjinya, dia melakukannya kerana terpaksa.
.
.
.

9. Jika kamu menyakitinya, kamu sangat kejam.
Jika dia yang menyakitimu, itu kerana kamu terlalu sensitif dan terlalu sukar
untuk dijaga hati.
.
.
.

10. Jika kamu mengirimkan ini pada lelaki-lelaki, mereka pasti bersumpah semua
ini tidak benar
.
.
.

ingat pompuan ni lemah ker?? act nop ok..



p/s: akan menyusul lelaki part 3

5 ulasan:

.o r k e d. berkata...

hikhik. stuju! ni sllu kt lki2 yg minda tertutup. hahah. ayt paleng baek tu orked bg. can't wait lelaki part 3 :D

meo188 berkata...

kdng2 lelaki terlanjur mengorat kemudian jd confius nk pilih mana satu... help....

cik arnab berkata...

orked: hehe..lelaki minda tertutup?kiki... ayat baek tu..leh cik arnab guna la nanti..hehe


meo188: ishk2.. meo 188 ni cam dah besa buat nih..hehe..xbaek tau..kiki

kHaIrUl NiZaM BIn aBd RaHmAn berkata...

xsmua lelaki mindanye tertutup.. sbb jwapan dea smua ader dkat dgn prmpuan . lelaki msti akan berlawanan sifatnye dgn perempuan. it real sgt2.

cik arnab berkata...

khairul: mmg xsama.. tp kebanyakn nyer jer.. susah nak cr yg lain dr yg lain

Related Posts with Thumbnails