followers

28 Jun 2010

CONTEST PHOTOGENIC




fuih.. fuih..fuih.. contest lagi? hehe.. kali ni contest yang dijemput khas oleh kakakku hihio.. soffya cik bulan..thanks kak, sudi jemput adik.hehe.. mcm la fotogenik sgt.. haha.. fotogedik?fotogenit?fotogemuk?haha.. mn satu? kenalah juri yg memilihnya..ye tak? kiki.. hadiah per ek? xsbr tul..hihi.. mesti best kan..hehe..

antara syarat penyertaan contest ni..korang kena link kat laman web izyan izzati.. our owner of this contest a.k.a juri tetap..hehe mcm af pulak..hehe.. lagi dua hari dah tarikh tutup contest nih..kiki.. seb baik sempat..=]..cik arnab puji sgt cik izyan kita ni, cumel sgt, anda fotogenik tau..
(ikhlas ok, bukan bodek)
.
.
.
.
.
.
.

gambar yg menjadi taruhan adalah...


hehe.. boleh la daripada xder gmbr..kiki..jgn maraa aaa,,, nape cik arnab suka gmbr nih? sbb mulut nampak kecik skit, lau tak, alahai.. susah nak explain.kiki.. hidung pun nmpk mancung..wakaka... masuk bakul naik lif btul la cik arnab neh..hehe.. gurau2 jer, jgn ada yg terjun bangunan sudaa..haha


.
.
.
.
so , sudah menjadi resam contest, anda mesti tag seseorg untuk menjadi saingan anda..hehe.. ishk, lau x tag, nanti kena saman..hehehe..ok2..

.
.

dengan segala hormatnya.. cik arnb menjemput, calon2 utk contest ni, blogger kesayanganku..hehehehe

syaza(sbb dia baik, suka bantu cik arnab)
azreen amran(sbb dia bagi award kat cik arnab)
ainabdullah(sbb sudi jenguk cik arnab)
hana ramli(sbb hana cumel)


2 ulasan:

meo188 berkata...

awat buat muke gaya kucing gitu2... huhuhuhu

cik arnab berkata...

hehe.. kucing ke? bukan arnab ek?hehe

Related Posts with Thumbnails