followers

28 Mei 2010

tarik tali

otw g bi barang tuk hari sukan sk pdg mokan

penat tul hari ni..kak long cik arnab ajak pergi temankan dia g bli barang2 tuk hari sukan sekolah.. so cik arnab adalah adik yg baik(puji diri sendiri tu) cik arnab pun pergi la. kat sebelah gmbr kat atas tu anak sedara sulong cik arnab.. iras2 manisya korella kan?hihi.. cik arnab selalu bergurau ngan dia nak pinjam hudung .hihi.. icha pun selalu kasi jer.. "ambik la che ja nak gak" hehe... lau cik arnab hidung mancung, berderet la pakwe cik arnab..kiki...

rumah kunig, air hijau, pe kes ni cikgu mazira? hehe.. "ni dah masuk tong ketiga akak buat air long"hehe..bebel cikgu fatmawati

cik arnab paham sgt2 la coz kesian budak2 terpaksa berpanas.. yela sukan 3 hari berderet2.. hari pulak panas yang amat, bak kata org kelate"panah pedih raso". tapi xper, budak nih xleh manjakan sgt, alar, dlu cik arnab kecik2 pun cam ni gak.. berpanas, berhujan, demi menyahut seruan kerajaan.."majulah sukan untuk negara" yeah!!!

nak kenal?? ni la cikgu mazira, merangkap kak long cik arnab.. hehe.. org kata muka dia iras2 cik arnab, tapi kiut dia sikit dr cik arnab, cik arnab kiut byk la..hehehehe(jgn marah k.long). muka kontrol ayu tu.. tgk la...hehe.. cuba tgk gmbr yg xkontrol ayu kat bwh ni..(wakaka)



tuu dia.. hehehe.. "tarikkkkkkkkk"..tarik kuat lagi".. hehe.. kak long cik arnab guru rumah kuning.. hehe.. masa dah nak dekat balik tu ada acara tarik tali... mula2 cik arnab tgk mmg kompem menang la, sbb tgk la bdn budak2 rumah kuning..kusss semangat.. ada gak budak yg digelar GIANT hehe, sebab badan dia besar.. cik arnab igtkan boleh la menang.. hampehhh... kalah..hhihi..xpela, xder rezeki, taun depan cuba lg k.. anda tersingkir..hehehe..


hehe.. check it out gmbr ni.. dak tu sempat lagi senyum masa org lain tgh memaparkan muka yg herot perot sbb tarik tali..kekeke... bagus la.. senyum tu kan sedekah.. heheheh... jgn lupe senyum sokmo k..=].. senyum seindah suria.. lalala...lalala



Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails