followers

25 Mei 2010

ustazah celup

haiii... hurm... dah banyak kali org panggil ustazah.. haishhh.. igt masa ROS (rancangan orientasi sekolah) dulu pun dah ramai cikgu2 yang panggil cik arnab usatazah... hehe.. cik arnab bukan pakai tudung labuh pun.




hehe... tgk jelah gambar2 cik arnab,hihi..

SITUASI 1

cikgu lelaki1 : ustazah ngaja kat ane dulu?
cikgu lelaki 2: eh, bukan ngaja agama islam la, dia adik long, ngaja math...
cikgu lelaki 1: alar,, kalau ngaja agama pun xdak masalah ni, lagak pun dah ada cam ustazah...
( gelak ramai2 ngan cikgu2 lelaki kat kantin sekolah)

hehe.. cik arnab hanya mampu senyum simpul..seb baik xsenyum kambing.. kiki


SITUASI 2

murid 1: teacher, btul ke buat macam ni?( sambil tunjukkan buku dgn muka innocentnya)
teacher: ha! yelah, btul la tu.. bp kali mau cakap!(wahh.. garang beb)
murid 2: ustazah, yang ni nak buat macam mana?eh, ustazah pulak.. teacher.. teacher

hehe... cik arnab pun nak tergelak dgr, tapi tahan jer nanti mood garang dah lari.. kiki.. dah terang2 cik arnab ajar bi, ada ke dia panggil cik arnab ustazah,,

kiki,, tapi xper, berkat doa org ramai.. ada can la cik arnab dapat "USTAZ" utk calon suami.. macam ustaz Nabil, =]

bukan nabil raja lawak la...





haa.. ustaz nabil yang comel nih.. hihii..(jgn mimpi lah cik arnab oii)

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails